شناسه خبر:54444
1401/1/30 09:40:22

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه ناحیه همدان در جمع بسیجیان حوزه شهیدان حاجی‌بابایی شهر مریانج اظهار کرد: بسیج از انسان‌های مخلص، ولایت‌مدار و انقلابی تشکیل شده که در طول چهل سال انقلاب همیشه مددکار نظام بوده‌اند.

سرهنگ پاسدار سیدجواد حسینی گفت: ما پاسداران زمانی که در جمع بسیجیان وارد می‌شویم و عشق و اخلاصشان را مشاهده می‌کنیم، روحیه و امید مضاعفی می‌گیریم.

وی افزود: وظیفه بسیج و سپاه ورود در بسیاری از عرصه‌هایی که در جامعه دیده می‌شود، نیست؛ اما زمانی که می‌بینند مسئولان ذی‌ربط کارشان را به‌خوبی انجام نمی‌دهند، وارد میدان می‌شوند.

این مقام مسئول گفت: در کشور ما بحران آب بیداد می‌کند، اما مسئولانی که در سال‌های گذشته باید به فکر راه چاره می‌بودند، در خواب غفلت به‌سر می‌بردند و اکنون این بسیج است که برای حل این موضوع وارد شده؛ در بحث مسکن و ساخت منزل، ادارات مسئول باید به فکر می‌بودند که نبودند و اکنون در جاهای مختلف بسیجیان این کار را بدون هیچ ادعایی و حتی با هزینه شخصی انجام می‌دهند.

وی ابراز کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اکنون در جنگ ترکیبی با دشمن هستیم و یکی از مهم‌ترین تاکتیک‌های دشمن در این جنگ استفاده از فضای مجازی جهت تخریب اذهان عمومی است و در بسیاری از زمینه‌ها نیز از غفلت ما استفاده کرده و موفق شده‌اند.

حسینی افزود: فضای مجازی اکنون به حال خود رها شده و دشمن و ایادی آن‌ها در داخل کشور هر کاری که می‌خواهند، در این بستر انجام می‌دهند و مسئولان فضای مجازی به فکر سامان‌دهی آن نیستند؛ در این راستا این بسیجیان هستند که باید جهاد تببین راه انداخته تا نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی در پایان نیز گفت: یکی از اقدامات مهمی که باید توسط عموم مردم و بسیجیان پیگیری شود، احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است که مطمئناً جلوی بسیاری از چالش‌ها و بحران‌های احتمالی را خواهد گرفت.

شناسه خبر 54444