شناسه خبر:54900
1401/2/15 09:27:37

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست فرمانداری اسدآباد گفت: با توجه به رنگ‌بندی کرونا و دستورالعمل‌های ستاد کرونا، برگزاری هرگونه مراسم ترحیم در مساجد شهرستان همچنان ممنوع است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسدآباد، حسین‌علی شرکائی روز یکشنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان اسدآباد ضمن تبریک روز کارگر و روز ملی خلیج فارس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، ابراز کرد: وضعیت شهرستان درحال حاضر زرد است و همه ما ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستیم.

وی با بیان اینکه آنچه در ستاد کرونا در قالب دستورالعمل‌ها مصوب می‌شود لازم‌الاجرا است و همه باید این ضوابط را رعایت کنند، اضافه کرد: برگزاری هرگونه مراسم ترحیم و در مساجد شهرستان اسدآباد چه در شهر و یا روستا ممنوع است و دستگاه‌های نظارتی مسئولیت کنترل و نظارت و برخورد با متخلفان را دارند و باید بازرسی‌های خود را تشدید کنند.

این مقام مسئول از آموزش‌وپرورش خواست نسبت به تکمیل واکسیناسیون دانش‌آموزان اقدام و اقناع‌سازی و تأکید به رعایت شیوه‌نامه‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی خصوصاً برای دانش‌آموزان و دانشجویان که فعالیتشان آغاز شده را با همکاری مدیران متناظر درنظر داشته باشند.

شناسه خبر 54900