شناسه خبر:54912
1401/2/15 09:44:33

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: پیگیری مشکلات شش منطقه حاشیه‌نشین و محروم در استان مرکزی به کمیته امداد واگذار شد.

مجید مومنی، با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در حاشیه شهرها اظهار داشت: با توجه به تاکیدات و منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی دو هزار و 20 محله در سطح کشور شناسایی شده و مناطق حاشیه‌ای بین ادارات تقسیم شده‌اند تا این ادارات محوریت باشند و مابقی ادارات که خدمات رسان هستند به عنوان عضو حضور داشته و جلسات برگزار شود.

وی افزود: در استان مرکزی شش محله حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار به کمیته امداد استان مرکزی سپرده شده که این محله‌ها در شهرهای اراک، خمین و ساوه هستند، به طور مثال در اراک مناطق داوران و قنات ناصری مورد توجه بوده است.

مومنی عنوان کرد: در قنات ناصری جلساتی با محوریت مرکز نیکوکاری این منطقه برگزار شده و دستگاه‌های خدمت‌رسان مانند شهرداری، بهداشت و درمان، بسیج، سازمان تبلیغات اسلامی، هلال احمر، اداره آب، برق، گاز همه پای کار آمدند تا بتوان شاهد اجرای اقدامات موثری در این حوزه باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ادامه داد: به طور مثال یکی از پیشنهادات ما برای شهرداری این بود که قبرستانی که در محله قنات وجود دارد به پارک تبدیل شود و در کارگروه تصویب شد و مراحل کار انجام شد.

شناسه خبر 54912