شناسه خبر:54956
1401/2/17 09:29:39

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: مجموعه تفریحی زیپ‌لاین و پل معلق در پارک جنگلی آبیدر پس از اتمام، تکمیل و کسب مجوزهای استاندارد و ایمنی به پیمانکار بخش خصوصی واگذار شده است.

علی اصغری سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار کرد: مجموعه تفریحی زیبپ‌لاین و پل معلق در پارک جنگلی آبیدر پس از اتمام، تکمیل و کسب مجوزهای استاندارد طی فرآیند قانونی و برگزاری فراخوان به پیمانکار بخش خصوصی واگذار شد.

وی خاطرنشان کرد: پیمانکار بخش خصوصی برای رعایت نکات ایمنی متعهد شده و ضمن بیمه کردن تمام پرسنل، نسبت به بیمه حوادث این مجموعه هم اقدام کرده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: رعایت جان شهروندان و نکات ایمنی در این مجموعه تفریحی اولویت نخست دارد و با هرگونه بی‌توجهی و کم‌کاری برخورد خواهد نمود.

اصغری تصریح کرد: سازمان سیما و منظر شهرداری به صورت محسوس و نامحسوس بر روند فعالیت این مجموعه گردشگری نظارت دارد و بازدیدهای دوره‌ای به صورت هر سه ماه یک بار انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در جریان این بازدیدها طی روزهای اخیر مواردی مشاهده شد که به دلیل شلوغی و ازدحام جمعیت برخی شهروندان بدون بستن کمربند ایمنی از این پل معلق استفاده می‌کردند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با تاکید براینکه اخطارهای لازم به پیمانکار داده شده است و باید سریعا پاسخگو باشد، عنوان کرد: در صورتی‌که چنین رویه‌ای و عدم رعایت اصول و مقررارت ایمنی در حین استفاده شهروندان از این مجموعه مشاهده شود قطعا از طریق مراجع قانونی نسبت به لغو قرار پیمانکار اقدام خواهیم کرد.

شناسه خبر 54956