شناسه خبر:55067
1401/2/19 08:56:04

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی ملایر گفت: با هوشیاری مأموران پلیس اطلاعات این شهرستان، یک‌هزار و 500 کیلوگرم شکر احتکارشده در یک انبار کالا کشف و ضبط شد.

سرهنگ «احمد ساکی» روز یکشنبه دراین‌باره اظهار کرد: مأموران این یگان پس از اطلاع از احتکار شکر در یک انبار، بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضائی و بازرسی مکان، مقدار 30 کیسه 50 کیلویی شکر به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال را کشف کردند.

وی افزود: با تشکیل پرونده یک متهم در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد، از عموم شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده با هرگونه بی‌نظمی، فعالیت مجرمانه محتکران و افراد سودجو و قانون‌گریز، از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده احتکار یاری کنند.

سرهنگ ساکی همچنین از کشف 450 گرم مواد مخدر هروئین فشرده و دستگیری سوداگر مرگ در ملایر با هوشمندی پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: مأموران پس از اطلاع از توزیع مواد مخدر هروئین توسط یک سوداگر مرگ، با تلاش شبانه‌روزی مخفیگاه این توزیع‌کننده مواد مخدر صنعتی را شناسایی و او را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در این مکان دستگیر کردند.

وی یکی از مأموریت‌های مهم پلیس ملایر را مبارزه همه‌جانبه با هرگونه حمل و نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر دانست و افزود: این سوداگر مرگ بلافاصله به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به کشف 11 فقره سرقت در این شهرستان، اظهار کرد: با تلاش مأموران کلانتری 11 شهدا ملایر، سارقان حرفه‌ای از اماکن خصوصی و معابر دستگیر و در این ارتباط 11 فقره انواع سرقت کشف شد.

سرهنگ ساکی اضافه کرد: با تلاش شبانه‌روزی مأموران این کلانتری، مخفیگاه سارقان شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی، طی سه مرحله عملیات ضربتی هر سه متهم تحت تعقیب دستگیر شدند.

وی گفت: با تحقیقات پلیس، متهمان به تعداد 11 فقره انواع سرقت شامل 6 فقره سرقت اماکن خصوصی، سه فقره سرقت از معابر و اماکن، یک فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت دوچرخه به ارزش 300 میلیون ریال اعتراف کردند.

شناسه خبر 55067