شناسه خبر:55090
1401/2/19 09:33:54

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه شهرستان ساوه گفت: اجرای 50 عنوان برنامه فرهنگی هم‌زمان با هفته بسیج سازندگی در نقاط مختلف این شهرستان تدارک دیده شد.

سرهنگ پاسدار «علیرضا مهدی» روز یکشنبه افزود: برنامه‌های هفته بسیج سازندگی ساوه با مشارکت 700 جهادگر از 17 تا 24 اردیبهشت‌ماه در نقاط مختلف این شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: یادواره شهدای جهادگر، تجلیل از جهادگران برتر، رونمایی از لباس گروه‌های جهادی در سال 1401، افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی، رزمایش کمک مؤمنانه و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان ازجمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در ساوه به‌شمار می‌رود.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای هفته بسیج سازندگی در راستای عمل به وظایف این نهاد مقدس، می‌توان به طبخ و توزیع پنج هزار پرس غذای گرم، ارائه خدمات گروه‌های جهادی به مردم در سراسر شهرستان و بهره‌مندی از فرصت‌های شغلی اشاره کرد.

سرهنگ پاسدار مهدی ادامه داد: رزمایش جهادگران فاطمی با مشارکت 75 گروه جهادی و 700 جهادگر در طول هفته بسیج سازندگی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها است که جهادگران در این رزمایش خدمات محرومیت‌زدایی، عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، بهداشت و درمان و کمک مؤمنانه ارائه می‌کنند و تمامی اقشار بسیج نیز در این رزمایش مشارکت دارند.

17 تا 23 اردیبهشت‌ماه هرسال با هدف ارائه خدمات مطلوب در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و عمرانی به‌نام هفته بسیج سازندگی نام‌گذاری شده است.

شناسه خبر 55090