شناسه خبر:55195
1401/2/21 09:35:40

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان کرمانشاه گفت: کلینیک‌های دامپزشکی کرمانشاه حق ایجاد مزاحمت برای مردم را ندارند.

شهرام کرمی با اشاره به افرایش تعداد کلینیک‌های دامپزشکی در شهر کرمانشاه، اظهار کرد: طی چندسال اخیر به‌واسطه افزایش نگهداری از حیوانات خانگی تعداد کلینیک‌های دامپزشکی در شهر کرمانشاه گسترش پیدا کرده است.

وی افزود: هرچند که بسیاری از شهروندان نگهداری از حیوانات خانگی و از جمله سگ را به نوعی فرهنگ غربگرایانه می‌دانند و خواستار برخورد با فرهنگ ناپسند سگ گردانی هستند، اما با این حال با توجه به وجود چنین پدیده‌ای در جامعه نیاز است که تدابیری هم برای آن اندیشیده شود.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از مسائلی که سال‌های اخیر برخی از شهروندان نسبت به آن اعتراضاتی داشته‌اند، وجود کلینیک‌های دامپزشکی به ویژه برای سگ‌های خانگی در مناطق مسکونی است.

کرمی بیان کرد: ساکنین و همسایگان نسبت به مزاحمت‌هایی که این کلینیک‌ها برایشان ایجاد می‌کنند اعتراضاتی داشته‌اند و خواستار برخورد با آنها شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: بنابراین در راستای حقوق عامه از اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه تکلیف شده تا موضوع را مورد بررسی قرار داده و نسبت به انتقال کلینک‌های دامپزشکی از مناطق مسکونی و پرجمعیت به مناطق حاشیه شهر اقدام کند.

شناسه خبر 55195