شناسه خبر:55377
1401/2/26 09:28:21

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان گفت: هیچ مشکلی در ذخایر کالاهای اساسی در استان وجود ندارد بلکه بیشتر از نیاز مردم کالای اساسی در بازار وجود دارد.

سیدکمال حسینی اظهار کرد: مشکلی در ذخایر کالاهای اساسی در استان نداریم بلکه تنها چالش در کردستان تأمین روغن خوراکی بود که پیرو پیگیری‌های استاندار از طریق وزارت کشور برطرف شد.

به گفته وی، با پیگیری و رایزینی استاندار از طریق وزیر کشور دستور لازم برای ورود یک هزار تن روغن خوراکی از کرمانشاه به کردستان صادر شد و از دو شب گذشته تاکنون سه محموله روغن خوراکی به استان وارد شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان تصریح کرد: اکنون هیچ مشکل خاصی در تأمین کالاهای اساسی در استان نداریم و بیشتر از نیاز مردم کالای اساسی در بازار وجود دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: نهایت تلاش می‌شود کالاهای اساسی بیش از نیاز مردم در بازار وجود داشته باشد و روز پنجشنه گذشته 252 تن مرغ یعنی دو برابر نیاز استان کشتار و توزیع شد.

وی گفت: مدیریت لازم در مورد تأمین و عرضه کالاهای اساسی دچار تغییر قیمت شده‌اند انجام شده و مشکل خاصی نداریم.

وی در پایان با تأکید براینکه هدف دولت از اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها اجرای نظام عادلانه در حوزه اقتصاد است گفت: تأمین امنیت غذایی مردم اولویت و خط قرمز دولت است و برای تحقق این مهم از تمام ظرفیت‌های استفاده می‌کنیم.

به گفته سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان، نظارت جدی بر بازار عرضه نیز در سطح استان صورت می‌گیرد و با سودجویان و منفع‌طلبان نیز برخورد قاطع خواهد شد.

شناسه خبر 55377