شناسه خبر:55672
1401/3/2 09:04:52

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: در دوران نبرد رسانه‌ای و جنگ روایت‌ها حفظ حرمت اصحاب رسانه از سوی مسئولان یک اصل است.

ناصر قوامی ظهر روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شرایط مهم و حساس مردمی‌سازی یارانه‌ها و تلاش شبانه‌روزی رسانه‌های بیگانه برای تحریف واقعیت‌ها و ظرفیت‌های کشور، در این نبرد رسانه‌ای، رسانه‌های متعهد و انقلابی در خط مقدم اقناع‌سازی و مبارزه با تحریف و تخریب دشمن حضوری فعال دارند.

وی با بیان اینکه در این شرایط رعایت شأن و احترام اصحاب رسانه‌های متعهد استان کمترین و البته ضروری‌ترین انتظار از مسئولان استان است، گریزی به سخنان مکرر رئیس‌جمهور و سیاست‌های رسمی دولت و نظام اسلامی در افزایش آزادی‌های مشروع و متعهدانه رسانه‌ای زد و گفت: در دولت مردمی و انقلابی آقای رئیسی رفتار خارج از ادب و عرف حرفه‌ای با اصحاب رسانه از طرف مسئولان آن هم در استان فرهیختگان یعنی همدان گناهی نابخشودنی است.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با تأکید بر اینکه بسیج رسانه خود را موظف به دفاع و حمایت از حق حرفه‌ای اصحاب رسانه به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی و کرامت انسانی خبرنگاران می‌داند، خاطرنشان کرد: ما خود را متعهد می‌دانیم در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و فرامین رهبر عزیز و حکیم انقلاب، مدافع حرمت و کرامت قلم و اصحاب قلم و رسانه باشیم.

وی رعایت حرمت اصحاب رسانه را سیاست اصولی نظام دانست و گفت: در رعایت این اصل اساسی، تمام تلاش و همت خود را به‌کار خواهیم گرفت.

شناسه خبر 55672