شناسه خبر:56029
1401/3/10 08:56:08

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: یکی از سیاست‌های محوری دولت سیزدهم به ویژه استاندار همدان انتخاب مدیران بومی و سپردن مدیریت‌ها به افراد بومی در استان است.

«حسن رضانیا» روز دوشنبه در نشست اعضای شورای اداری شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: فرماندار جدید کبودرآهنگ فردی بومی، چهره‌ای انقلابی، پای کار، توانمند، با تجربه و پاکدست است.

وی افزود: فرماندار جدید کبودراهنگ می‌تواند از ظرفیت بالا، توان علمی و فکری بانوان و جوانان استفاده و جوانانی را برای مسئولیت‌های آینده در حوزه‌های مختلف تربیت کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه مسئولان باید صادقانه به مردم خدمت کنند گفت: با کمک یکدیگر و استفاده از ظرفیت‌ها برای حل مشکلات و توسعه و پیشرفت شهرستان باید تلاش کرد.

رضانیا تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور، فرمانداران باید همه همت خود را برای خدمت بیشتر به مردم و جلب رضایتمندی آنان بکار گیرند.

وی با بیان اینکه شهرستان کبودرآهنگ با مردمان ولایتمدار لایق بهترین مسئولان و خدمات هستند افزود: مدیران باید با برنامه ریزی مناسب و دقیق برای پیشبرد اهداف دولت سیزدهم تلاش کنند.

 

شناسه خبر 56029