شناسه خبر:56195
1401/3/16 09:42:28

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست فرمانداری شهرستان تفرش گفت: تکمیل طرح‌های عمرانی این شهرستان با رویکرد همکاری و هم‌افزایی برون‌دستگاهی شتاب می‌گیرد.

«محمدرضا رضایی» افزود: از تمام ظرفیت‌ها برای تکمیل طرح‌های عمرانی استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: در نخستین روز کاری به همراه نماینده مردم شهرستان‌های تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی و بخشدار مرکزی شهرستان تفرش با حضور در روستاهای قزلقاش و گوگسگرد ضمن دیدار با اهالی این روستاها، از محور مواصلاتی روستای قزلقاش به گوگسگرد و پُل ارتباطی روستای گوگسگرد بازدید کردم که نسبت به شتاب‌بخشی در تکمیل این طرح عمرانی تأکید شد.

سرپرست فرمانداری تفرش که پیش از این مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی بود، اضافه کرد: حمایت همه‌جانبه از تولید برای ایجاد اشتغال پایدار به‌خصوص در حوزه روستایی نیز از دیگر برنامه‌های فرمانداری تفرش است و برای تحقق این مهم رایزنی‌هایی با برخی نهادهای انقلابی از قبیل جهاد سازندگی انجام شده است.

رضایی استفاده از ظرفیت گردشگری را گامی در جهت اشتغال‌زایی و تقویت بنیه اقتصادی مردم دانست و تصریح کرد: تفرش به‌واسطه شخصیت‌های بزرگ به خود می‌بالد و با شناسایی و معرفی آنان می‌توان توسعه گردشگری شهرستان را بیش از هر زمانی دیگر رقم زد و وجود موزه مردم‌شناسی تفرش بسیار مورد استقبال گردشگران قرار دارد.

وی اظهار کرد: با ارائه ظرفیت‌های تفرش می‌توان این بخش از ایران و استان مرکزی را به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین مقاصد گردشگری مطرح کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفرش بهره‌گیری از ظرفیت اردوهای جهادی برای سامان‌دهی طرح‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی را از دیگر کارهای فرمانداری این شهرستان عنوان کرد و گفت: باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده شود و به‌عنوان یک ذخیره و کار بسیار ارزشمند برای نظام جمهوری اسلامی قدر این ظرفیت را بدانیم.

شهرستان تفرش با جمعیتی بالغ‌بر 17 هزار نفر در 85 کیلومتری شمال شرقی اراک مرکز استان مرکزی واقع شده است.

 

شناسه خبر 56195