شناسه خبر:56230
1401/3/17 09:07:21

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار تویسرکان گفت: کنگره شهدای تویسرکان پنجم مردادماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

حسین افشاری دوشنبه در جلسه هماهنگی دبیران کمیته‌های دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان بیان کرد: در شهرستان تویسرکان 12 کمیته برای برگزاری این کنگره تشکیل شده است که هفت کمیته مطابق برنامه حرکت می‌کنند و پنج کمیته از زمان‌بندی عقب است که جا دارد با تلاش مضاعف خود را با برنامه‌های دیگر هماهنگ کنند.

وی یادآور شد: با توجه به پیشینه، تویسرکان در برگزاری مراسم‌ها و یادبود شهدا جزء شهرستان‌های پیشتاز استان همدان است و با همت و همکاری مدیران این‌بار هم باید مراسمی در خور شأن و منزلت شهدا برگزار شود.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه این کنگره از این نظر حائز اهمیت است که شهدای حوزه‌ها و قشرهای مختلف را به نسل جوان و نسلی که هیچ سابقه و اطلاع درستی از آن همه رشادت‌ها و ایثارگری‌ها ندارند معرفی می‌کند، افزود: کنگره شهدای این شهرستان در روز پنج مردادماه هم‌زمان با سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه با تأکید بر اینکه شهرستان تویسرکان 750 شهید در راه نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده، تأکید کرد: طرح سپاس اقدامی ارزشمند است که توسط کنگره هشت هزار شهید استان همدان تقدیم می‌شود و طبق آن مسئولان به دیدار 750 خانواده شهید شهرستان تویسرکان خواهند رفت و حضوراً نسبت به این عزیزان ادای احترام خواهند کرد.

افشاری در پایان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت بانوان خانه‌دار را در سیاست‌های این کنگره داریم، تصریح کرد: در اغلب برنامه‌ها بیشتر بانوان شاغل ادارات مد نظر قرار می‌گیرند و این درحالی است که عمده بانوان جامعه را خانم‌های خانه‌دار تشکیل می‌دهند که وظیفه‌ای بسیار ارزشمند و بزرگ را برعهده دارند و باید از این ظرفیت استفاده در هر جایگاهی که امکان دارد، استفاده کرد.

شناسه خبر 56230