شناسه خبر:56606
1401/3/26 08:12:02

سپهرغرب، گروه خبر: جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک صنعتی بهاران با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، معاونان شرکت و صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی بهاران برگزار شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، محمدرضا بادامی گفت: در راستای پایش مشکلات و درخواست‌های تولیدکنندگان و صنعتگران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان همدان جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به‌صورت ماهانه در تمامی شهرک‌های صنعتی برگزار می‌شود تا بتوانیم در مسیر توسعه و پیشرفت استان گام‌های مؤثری برداریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان افزود: دیدار چهره به چهره با تولیدکنندگان زمینه اعتماد ایشان به مسئولان را تقویت کرده و طرح مشکلات و خواسته‌های آنان، تسریع در روند رفع موانع و فراهم کردن بسترهای لازم جهت تولید و اشتغال پایدار را به همراه دارد.

بادامی تأکید کرد: خواسته‌های مطرح‌شده توسط تولیدکنندگان در این جلسات دسته‌بندی شده، برخی درخواست‌ها توسط مجموعه شرکت شهرک‌ها پیگیری و رسیدگی می‌شود و برخی درخواست‌ها نیز که در حیطه اختیارات ما نباشد، در جلسات ستاد تسهیل استان مطرح شده و تا حصول نتیجه نهایی و گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان پیگیری خواهد شد.

شناسه خبر 56606