شناسه خبر:56826
1401/3/31 08:30:19

سپهرغرب، گروه خبر: «محمد جلیلوند» به‌عنوان سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان همدان منصوب شد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان به همراه رؤسا و تعدادی از کارشناسان اداره کل ضمن دیدار با فرماندار شهرستان همدان، درخصوص هماهنگی و انجام بهتر خدمت به جامعه هدف، رفع مسائل و‌ مشکلات حوزه اشتغال و کارآفرینی گفت‌وگو کرد.

یوسف شعبانی اظهار کرد: تنظیم و نظارت و رسیدگی بر روابط کار، اشتغال، ایجاد و توسعه ارتباط بین تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و شرکای اجتماعی، توسعه و گسترش تعاونی‌ها و بهبود معیشت قشر کارگر و رفع فقر مطلق از اولویت‌های این اداره کل است.

وی با تأکید بر اهمیت جامعه هدف و رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌های آنان در این حوزه، گفت: تمام تلاش ما و مجموعه همکاران در این اداره کل کاهش مدت‌زمان خدمت به مردم است.

فرماندار شهرستان همدان نیز موضوع اشتغال را دغدغه جدی دانست و با اشاره به عهده‌دار بودن مسئولیت دبیرخانه کارگروه اشتغال توسط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، خواستار تلاش و پیگیری مستمر جهت تحقق اهداف این کارگروه شد.

محمدعلی محمدی توجه به سهم شهرستان در استان، کار جهادی و ارتباط مستمر با فرمانداری و بهبود و تقویت شاخص‌های شهرستان را ازجمله انتظارات از مدیریت جدید اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان دانست.

در این نشست با اهدای لوح تقدیر از خدمات رحیم شعبانلو، رئیس سابق اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان همدان تقدیر و تشکر و محمد جلیلوند به‌عنوان سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان همدان معرفی شد.

شناسه خبر 56826