شناسه خبر:56875
1401/4/1 08:31:23

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حوزه تصمیم‌سازی طراحی برنامه و اجرا گفت: به منظور توجه دادن مردم به ارزش‌ها برنامه‌هایی چون «تجلیل از کاسب‌های خوب» در همدان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری با بیان اینکه یکم تیرماه روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی است اظهار کرد: آنچه از احکام صادره امام(ره) و نظام اندیشه ایشان برداشت می‌شود این است که شکل‌گیری ساختاری به نام «سازمان تبلیغات اسلامی» برای ایفای نقش در اقامه ارزش‌های دینی در جامعه است.

وی با بیان اینکه تبلیغات اسلامی یک دستگاه تبلیغ‌کننده و گفتمان‌ساز است که تکلیف تبیین نظام ارزش‌های الهی را دارد خاطرنشان کرد: نسبت به اینکه این مجموعه چقدر در این زمینه قبلا موفق بوده اطلاع دقیقی ندارم اما از زمانی که بنده مسئولیت را بر عهده گرفتم رویکرد فعالیتی سازمان در مسیر درستی برنامه‌ریزی‌ شده که البته اجرای آنها با موانعی مواجه بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه گستره ماموریتی تبلیغات اسلامی با توان این سازمان همخوان نیست گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در استان تقریباً جزو ضعیف‌ترین و کم‌‌بهره‌ترین دستگاه‌ها از لحاظ منابع و اعتبارات است اما گسترده‌ترین حوزه ماموریتی در خصوص مسائل فرهنگی، اجتماعی و فرهنگ دینی را دارد.

وی با اشاره به اینکه انتظارات از این مجموعه از سوی حاکمیت و مردم بسیار بالاست افزود: این سازمان شبکه بسیار گسترده‌ای را پوشش می‌دهد که تنها شبکه‌هایی که مستقیما با آن ارتباط دارند شامل هیئات حسینی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی، شبکه مبلغان، شبکه مداحان و شعرای آیینی، بانوان مبلغ، مبلغ‌های سنتی و مجموعه‌های اقماری مانند بنیاد دعبل هستند.

ادامه مطلب را در سایت روزنامه سپهرغرب به نشانی  مطالعه کنید.

شناسه خبر 56875