شناسه خبر:56894
1401/4/1 09:01:59

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: گروه‌های جهادی در طرح جهاد آب‌رسانی به 349 روستای استان کرمانشاه حضوری فعال خواهند داشت.

فرزاد دوستوندی اظهار کرد: طرح بزرگ جهاد آب‌رسانی طی تفاهم‌نامه وزارت نیرو با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بسیج سازندگی سپاه پاسداران در سراسر کشور و استان کرمانشاه انجام می‌گیرد.

وی افزود: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) متعهد شده که آب‌رسانی به 349 روستای استان کرمانشاه را در بازه زمانی 30 ماهه انجام دهد و این کار در استان کرمانشاه با همکاری قرارگاه نجف اشرف و سپاه حضرت نبی اکرم (ص) انجام خواهد گرفت.

رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: مجتمع‌های آب‌رسانی در روستاهای استان کرمانشاه تعریف شده و هشت مجتمع را بسیج سازندگی متعهد شده به بهره‌برداری رسانده و به مردم استان خدمت‌رسانی کند.

دوستوندی بیان کرد: تعدادی از پروژه‌ها هم‌اکنون پیشرفت 20 الی 30 درصدی داشته و تعدادی دیگر نیز در مرحله تجهیز کارگاه هستند و اعتبار کلی درنظر گرفته‌شده برای این پروژه‌ها 300 میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: در راستای انجام پروژه‌های جهاد آب‌رسانی از ظرفیت گروه‌های جهادی تخصصی نیز استفاده خواهد شد و بسیج سازندگی پروژه‌هایی مانند ساخت مسکن محرومین و خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را برعهده دارد.

رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت یک‌هزار و 852 گروه جهادی شناسنامه‌دار در استان، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی برای محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف استفاده خواهد شد و اردوهای جهادی در سراسر استان کرمانشاه برپا می‌شود.

 

شناسه خبر 56894