شناسه خبر:56931
1401/4/2 08:46:48
رئیس سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری ایلام:

وانت‌بارهای میوه‌فروش در سطح شهر ایلام سامان‌دهی می‌شوند

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری ایلام گفت: به‌زودی وانت‌بارهای میوه‌فروش در سطح شهر ایلام سامان‌دهی می‌شوند.

محراب غریبی اظهار کرد: حضور دست‌فروشان، وانت‌بارهای میوه فروش در ورودی و خروجی‌ها، میادین و معابر اصلی باعث مخدوش شدن سیمای شهر و ترافیک شده است.

غریبی افزود: شهرداری در راستای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها در این موضوع دو مرکز و جایگاه برای استقرار و سامان‌دهی و جایگاهی برای میوه‌فروشان و وانت‌بارها و نیز مشاغل سیار سطح شهر درنظر گرفته است که مرکز شماره یک آن در بلوار مدرس شهر ایلام و مرکز شماره دو در بلوار شهید سلیمانی روبه‌روی خوابگاه کوثر دانشگاه علوم پزشکی است.

وی ادامه داد: اعتبار لازم در این راستا درنظر گرفته شده، قصد داریم با ایجاد تبلیغات و نیز استقرار سیستم‌های مورد نیاز ازجمله روشنایی، نصب بنر و خط‌کشی این وانت‌بارها را در جایگاه‌های درنظر گرفته‌شده استقرار دهیم.

این مقام مسئول گفت: امیدواریم که بتوانیم با ایجاد این دو مرکز و استقرار و سامان‌دهی کمکی به معیشت این قشر زحمتکش کرده باشیم، ما می‌خواهیم که به کمک این وانت‌بارهای میوه‌فروش و حتی مراکزی که در سطح شهرداری هستند میوه و تره‌بار با ارزان‌ترین قیمت ممکن به دست مصرف‌کننده برسد.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده‌شده انتظار می‌رود بتوانیم طی یک ماه آینده وانت‌بارها را در این دو جایگاه مستقر کنیم.

شناسه خبر 56931