شناسه خبر:56973
1401/4/4 08:29:48

سپهرغرب، گروه خبر: طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از پوستر هشتمین جشنواره رسانه استانی ابوذر در کردستان رونمایی شد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این مراسم با اشاره به لزوم برگزاری با کیفیت جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: شعار سال، جهاد تبیین، حجاب و عفاف و شهدای انصار کردستان ازجمله موضوعاتی است که در جشنواره باید مورد توجه قرار گیرد.

سرتیپ دوم پاسدار علی مدنی خواستار توجه و دعوت از رسانه‌های شهرستان‌های استان برای حضور در این جشنواره شد و افزود: امید می‌رود در این دوره هم مانند سنوات گذشته شاهد شرکت گسترده اهالی رسانه استان در این رویداد باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز ضمن تقدیر از برگزاری این جشنواره در سطح استان آن را اقدامی ارزشمند و قابل ستایش در راستای اعتلای فرهنگ، هنر و ظرفیت رسانه ای استان برشمرد و گفت: برای تعامل، هم‌افزایی و همکاری با سازمان بسیج رسانه در برگزاری جشنواره ابوذر اعلام آمادگی می‌کنیم.

محورها و قالب‌های این جشنواره شامل یازده محور هم چون شعارسال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده جامعه و فرزندآوری سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

علاقه‌مندان در 11 قالب گزارش خبری، گزارش تحلیلی و تحقیقی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

آثار ارسالی باید از تاریخ اول اسفند سال 1400 تا 30 آبان سال جاری در رسانه‌های دارای مجوز (نشریات مکتوب و خبرگزاری‌های کشوری و استانی) منتشر شده باشد.

هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر در سه بخش و سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به پایگاه اینترنتی www.kurdistan.basijrasaneh.ir و یا شماره واتساپ 09308597113 و یا آدرس سازمان بسیج رسانه کردستان در سپاه بیت‌المقدس تحویل دهند.

شناسه خبر 56973