شناسه خبر:57256
1401/4/11 08:20:26

سپهرغرب، گروه خبر: تفاهم‌نامه همکاری استانداری همدان و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در مراسمی با حضور «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان و «بیت‌‌اله برقراری» مدیرعامل این صندوق منعقد شد.

استاندار همدان روز پنجشنبه در این مراسم ضمن تأکید بر مشخص شدن جزئیات برنامه‌های صندوق بیمه عشایری و روستایی در استان، گفت: طرح بیمه روستاییان براساس تفاهم‌نامه منعقده باید هرچه سریع‌تر و با جدیت دنبال شود.

«علیرضا قاسمی‌فرزاد» افزود: اطلاع‌رسانی لازم در زمینه نحوه اجرای طرح‌های در دست اجرا باید به‌صورت جدی انجام شود و در این زمینه فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان نیز باید ورودی جدی به عرصه اجرای این طرح داشته باشند.

دراین مراسم تفاهم‌‎نامه همکاری استانداری همدان و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور توسط استاندار همدان و مدیرعامل صندوق امضا و مبادله شد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور هم گفت: با حمایت دولت سطح درآمدی حقوق‌بگیران و بیمه‌شدگان این صندوق 60 درصد افزایش یافته که این مهم یکی از دستاوردهای ارزشمند دولت سیزدهم است.

بیت‌الله برقراری پس از دیدار با استاندار همدان برای شرکت در ستاد راهبردی صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان ملایر عازم این شهرستان شد.

شناسه خبر 57256