شناسه خبر:57300
1401/4/12 08:24:36

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: با بررسی‌های صورت‌گرفته، موانع گازرسانی به 14 واحد تولیدی در شهرستان تویسرکان برطرف شد و گاز این واحدها تأمین می‌شود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، محمدصادق محبی‌نظر در کارگروه رفع موانع تولید شهرستان تویسرکان با موضوع بررسی و رفع موانع گازرسانی به واحدهای تولیدی افزود: این جلسه با هدف تسریع و شتاب بیشتر پروژه‌های در دست اجرا در حوزه گازرسانی به واحدهای تولیدی این شهرستان برگزار شده است.

وی اظهار کرد: تسریع در روند گازرسانی به واحدهای تولیدی شهرستان و شتاب‌بخشی به چرخ تولید استان مهم‌ترین دستاورد کارگروه رفع موانع تولید شهرستان تویسرکان است.

محبی‌نظر تصریح کرد: با گازرسانی به این تعداد واحد تولیدی، تعداد واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان که از نعمت گاز برخوردارند، به بیش از 250 واحد افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با تأکید بر لزوم تقویت تولید در کشور، اظهار کرد: گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف یکی از زمینه‌های رونق تولید است که در همین راستا سلسله‌‌جلساتی در شهرستان‌های مختلف به‌منظور بررسی وضعیت و تلاش برای رفع موانع تولید برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت گاز استان همدان علاوه‌بر همکاری‌ مستمر با کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان و حمایت از بخش‌های تولیدی و صنعتی، ایجاد ارزش‌افزوده و توسعه اقتصادی، تأمین جریان گاز مصرفی بخش‌های زیرساختی را در اولویت قرار داده است تا زمینه‌ساز رونق تولید و ایجاد اشتغال در استان باشد.

استان همدان نخستین استان سبز کشور است که 100 درصد جمعیت مناطق شهری و 99.8 درصد از جمعیت مناطق روستایی آن به شبکه ملی گاز متصل است.

شناسه خبر 57300