شناسه خبر:57459
1401/4/15 09:53:55

مدیرکل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه بهزیستی با هدف افزایش ارائه خدمات و رضایتمندی جامعه هدف خود نیازمند همکاری بیشتر با نهادهای برون‌سازمانی است، گفت: هم‌افزایی این اداره کل و سپاه در راستای ضرورت مدیریت و مقابله با آسیب‌های اجتماعی توسعه می‌یابد.

«محمدمهدی شاهقدمی» در دیدار با سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تعامل و همکاری سپاه استان و بهزیستی را در سطح مطلوب دانست و هدف از این دیدار را ارتقای سطح همکاری‌ها، استفاده از ظرفیت سپاه در ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی و قدردانی از ارائه خدمات آن به توان‌خواهان زیر پوشش برشمرد.
مدیرکل بهزیستی استان همدان یکی از رویکردهای سازمان بهزیستی را توانمندسازی، اشتغال و مسکن جامعه هدف برشمرد و برنامه‌ها و اهداف پیش روی بهزیستی استان همدان را استفاده از ظرفیت‌های نیروهای تخصصی درون و برون‌سازمانی، بهره‌مندی از ظرفیت‌های شرکای اجتماعی بهزیستی با نظارت و گسترش اثربخشی خدمات، استفاده از توانمندی درون و برون‌سازمانی در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی گروه هدف و ارتقای سطح زندگی فردی و اجتماعی دانست.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه سازمان بهزیستی یکی از نهادهای خاص و دارای اهمیت نظام به‌واسطه ارائه خدمات و وظایف متعدد است، اظهار کرد: حمایت و همراهی با این نهاد انقلابی یک تکلیف و وظیفه ضروری است.
سردار «مظاهر مجیدی» ضمن قدردانی از خدمات بهزیستی استان، همراهی و همکاری با این اداره کل را نیاز به تفاهم‌نامه و مکاتبات اداری ندانسته و آمادگی این نهاد را با هدف ارتقای سطح همکاری‌ها با این سازمان اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه همراهی و همکاری سپاه و بهزیستی همواره مثبت و راهگشا بوده و موجب گام‌های پایداری در بخش مددجویی شده است، افزود: سپاه استان می‌تواند در سه بخش اقشار، محلات و بسیج سازندگی سطح همکاری‌ها با بهزیستی را ارتقا دهد که این امر نیازمند پیگیری و برگزاری جلسات مستمر است.
در این دیدار مدیرکل بهزیستی استان همدان با اهدای لوح از «مظاهر مجیدی»، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در جهت همکاری درخصوص ساخت مسکن مددجویی و مراکز اقامتی میان‌مدت قدردانی کرد.

شناسه خبر 57459