شناسه خبر:57460
1401/4/15 09:55:21

سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست نهاوند گفت: دو واحد تولیدی و یک دهیاری در شهرستان نهاوند اخطاریه زیست‌محیطی گرفتند.

عزیز قیاسی ظهر روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی بازدیدهای هفتگی از واحدهای تولیدی شهرستان دو واحد تولیدی و یک دهیاری به‌دلیل عدم مدیریت پسماندها و آلودگی زیست‌محیطی اخطاریه دریافت کردند.
وی افزود: یکی از این واحدها در بخش خزل در زمینه تولید شن و ماسه فعالیت داشت که به‌دلیل آلایندگی هوا اخطاریه گرفت و یک واحد تولید آسفالت و شن و ماسه نیز در بخش مرکزی به‌دلیل عدم رعایت قانون هوای پاک اخطاریه زیست‌محیطی دریافت کرد.
سرپرست اداره حفاظت محیط‌زیست نهاوند با بیان اینکه یکی از دهیاری‌های بخش خزل نیز به‌دلیل عدم مدیریت پسماند اخطار گرفت، گفت: این اداره در رابطه با تخلفات زیست‌محیطی واحدهای تولیدی با کسی مماشات نخواهد کرد.
وی گفت: واحدهای تولیدی و خدماتی که به روند آلودگی محیط‌زیست مبادرت ورزند در پایان هر فصل در فهرست واحدهای آلاینده استان درج شده و متصدیان مربوطه به مراجع قضا‌ئی معرفی خواهند شد.
قیاسی گفت: با توجه به اینکه حفاظت از محیط‌زیست و جلوگیری از هر عامل آلودگی و آسیب‌رسانی به منابع طبیعی و محیط‌زیست برعهده این سازمان گذاشته شده است، مطابق با قانون با هر منبع آلایندگی هوا و یا منابع آب و خاک برخورد جدی خواهیم کرد.

شناسه خبر 57460