شناسه خبر:57715
1401/4/25 08:22:22

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از طرح عیدانه پلیس راهور برای ترخیص خودروهای توقیفی به‌مناسبت دهه ولایت و امامت خبر داد.

سرهنگ «غلامعلی همایی» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به‌مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و امامت، پلیس راهور طرح فوق‌العاده‌ای برای تسهیل در ترخیص خودروهای توقیفی به اجرا درآورده است که تا 6 مردادماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح عیدانه شرایط ویژه‌ای جهت ترخیص وسایل نقلیه متوقف در پارکینگ درنظر گرفته شده است، اضافه کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به نرم‌افزار کاربردی «پلیس من» یا همه دفاتر پلیس +10 نسبت به انجام مراحل ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان بیان کرد: افراد می‌توانند به‌جای پرداخت کلی و یک‌باره خلافی، آن را به‌صورت اقساطی بپردازند.

سرهنگ همایی افزود: مالکان خودروهای بدون بیمه شخص ثالث، با ارائه تعهد مبنی بر تردد نکردن در راه‌های عمومی، نسبت به ترخیص خودرو از پارکینگ اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای هرچه بهتر طرح عیدانه، برای ترخیص خودرو نیازی به پرداخت عوارض شهرداری طرح ترافیک و یا بدهی عوارض آزادراهی نیست.

 

شناسه خبر 57715