شناسه خبر:57998
1401/5/1 09:12:56

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: باید تلاش شود ضمن ارتقای جایگاه قهرمانان در سطوح ملی و فراملی استعدادهای نهفته در این رشته در شهرستان‌های مختلف استان کشف پرورش داده شوند.

علی حقیقی در دیدار با رئیس و ارکان هیئت قایقرانی استان همدان با بیان اینکه قایقرانی همدان از ظرفیت‌های خوبی در حوزه قهرمانی برخوردار است، گفت: باید تلاش شود ضمن ارتقای جایگاه قهرمانان در سطوح ملی و فراملی استعدادهای نهفته در این رشته در شهرستان‌های مختلف استان کشف و پرورش داده شوند.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود در راستای فعالیت هرچه بیشتر هیئت شهرستان‌های استان تلاش شود، گفت: جذب اعتبار و حمایت تجهیزاتی از فدراسیون‌ها یکی از مواردی است که می‌توان برای توسعه هیئت استان به‌کار گرفته شود لذا انتظار داریم ارتباط خود با فدراسیون را بیش‌ازپیش تقویت کنید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر اینکه رشته قایقرانی یکی از رشته‌های هزینه‌بر است که باید برای تعالی هرچه بیشتر آن در استان از توان‌ بخش خصوصی استفاده شود، گفت: راه‌اندازی سایت قایقرانی مجموعه تفریحی عباس‌آباد یکی از اقدامات بسیار خوب بود که در جهت معرفی هرچه بیشتر این رشته و پتانسیل‌های آن در همدان انجام شد.

وی افزود: فعالیت این مجموعه و تمرینات تیم قایقرانی استان می‌توانند موجب جذب جوانان و نوجوانان بیشتری در این رشته ورزشی شود.

شناسه خبر 57998