شناسه خبر:58039
1401/5/2 08:40:50
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه:

مددجویان و 5 دهک پایین جامعه تسهیلات اشتغال‌زایی می‌گیرند

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان و پنج دهک پایین جامعه در استان، گفت: برآورد می‌شود امسال بتوانیم با اعتبارات موجود 19 هزار شغل ایجاد کنیم.

پیمان ترکمانه با بیان اینکه امسال ایجاد اشتغال برای پنج دهک پایین جامعه به کمیته امداد واگذار شده، گفت: بنا بر اعتمادی که مسئولان کشور و نمایندگان به کمیته امداد داشته‌اند، امسال در کنار اشتغال‌زایی برای خانوارهای زیر پوشش، اشتغال‌زایی پنج دهک پایین جامعه هم به این نهاد سپرده شده است.

وی با بیان اینکه طرح مذکور اخیراً اجرایی شده، افزود: در این زمینه 925 میلیارد تومان منابع به استان اختصاص داده شده است.

ترکمانه با بیان اینکه نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی از تعداد شغل ایجادشده با این میزان اعتبار داشت، گفت: برآورد ما این است که با این منابع بتوانیم حدود 19 هزار شغل ایجاد کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه سقف تسهیلات اشتغال‌زایی را 100 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات قرض‌الحسنه است.

وی مهلت بازپرداخت این تسهیلات را هم هفت سال اعلام کرد.

ترکمانه خاطرنشان کرد: این تسهیلات به تمام مددجویان و افرادی که جزء پنج دهک پایین جامعه هستند و درخواست ایجاد یک شغل را دارند، اعطا می‌شود.

وی ابراز کرد: هر شغلی که بتواند معاش یک خانواده را تأمین کند، مورد حمایت بوده و این تسهیلات به آن پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به نظارت شدید در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، گفت: تمام هدف ما این است که این تسهیلات درنهایت بتواند به ایجاد یک شغل برای خانوارهای نیازمند منجر شود.

شناسه خبر 58039