شناسه خبر:58228
1401/5/6 09:03:25

سپهرغرب، گروه خبر: سوخت هواپیماهای حجاج بیت‌الله از مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی منطقه همدان تأمین و عرضه شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، سوخت‌رسانی ارائه خدمتی مهم، اثرگذار، خاطره‌انگیز و ماندگار از دیرباز شأن و فلسفه وجودی سازمان شرکت ملی پخش بوده و از افتخارات کارکنان خدوم و خستگی‌ناپذیر این مجموعه به‌شمار می‌آید.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: آنجایی که پای سوخت‌رسانی به کاروان‌های زائر خانه خدا در میان باشد، وصف و شرح این دل‌دادگی سخت، اما آکنده از عطر معنویت و همراه با ذکر الهم لبیک، لبیک لا شریک لک لبیک و بارش مرواریدهای اشک شوق خادمان این عرصه است.

امین روستایی تصریح کرد: سوخت‌رسانی به کاروان‌های سفر معنوی زیارت خانه خدا و همچنین تأمین سوخت کاروان‌های سفر اربعین حسینی به‌عنوان دو نقطه عطف تمام فعالیت‌های طول سال مجموعه سوخت‌رسانان است که خستگی از تن می‌زداید و جان به برکت این همراهی، قوت می‌گیرد.

وی ضمن قدردانی از مسئول و کارکنان مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی منطقه، افزود: امسال تعداد 13 فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به‌صورت رفت‌وبرگشت، پرواز حاجیان را از فرودگاه بین‌المللی شهدای همدان به مقصد فرودگاه جده عربستان، به انجام رساندند که یکشنبه دوم مردادماه 1401 با فرود سلامت آخرین پرواز حجاج عزیز، پرونده سوخت‌رسانی به این پروازها از مبدأ استان همدان بسته شد.

بر پایه این گزارش رئیس مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی منطقه همدان نیز گفت: حدود 360 هزار لیتر سوخت ویژه مطابق استانداردهای بین‌المللی سازمان هواپیمایی کشوری توسط ادوات و واحدهای سوخت‌رسان تخصصی به این پروازها تحویل شد.

یوسف نشهری با ابراز امیدواری توسعه خدمات پروازی در این فرودگاه، خاطرنشان کرد: زائران حج تمتع امسال را در قالب 11 کاروان و به تعداد نزدیک به یک‌هزار و 300 نفر تشکیل می‌داد که از این تعداد 62 درصد همدانی و 38 درصد از هم‌وطنان عزیز ساکن استان کردستان بودند که همه‌ساله فرودگاه همدان را به‌عنوان مبدأ پرواز خود انتخاب می‌کنند.

شناسه خبر 58228