شناسه خبر:58620
1401/5/19 09:52:11
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خبر داد:

سوخت‌رسانی جهادی منطقه همدان در محرم 1401

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: جهادگران عرصه سوخت‌رسانی محمولات سوخت برای مصارف محلی و اقصی نقاط کشور از مبدأ منطقه همدان را تأمین و ارسال کردند.

 به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی ابراز کرد: رانندگان ناوگان حمل‌ونقل سوخت منطقه‌ این‌روزها اوقات پُرکاری را پشت سر می‌گذارند.

وی اذعان کرد: این‌روزها حال‌وهوای انبار نفت تدارکاتی منطقه همدان معطر به بوی اسپند و گلاب و شهد شربت به نیت حضرت سیدالشهدا و 72 تن از یاران تشنه‌لب صحرای کربلا است تا عزم و اراده سوخت‌رسانان به تبرک قدوم خادم‌الحسینیان جزم و متبرک شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: تأمین و تحویل محمولات بنزین و نفتگاز به مصرف‌کنندگان عمده و جزء بخش‌های مختلف مصرف اعم از حوزه عظیم کشاورزی، صنایع و نیروگاه‌ها از سویی و حفظ ذخیره کافی سوخت در مسیرهای مواصلاتی مهم استان و گذرگاه کاروانیان از شمال و مرکز به جنوب و غرب کشور از سویی دیگر کار سوخت‌رسانی را در این ایام حساس‌تر می‌کند.

روستایی افزود: نزدیک شدن به هفته‌های اوج مصرف سفرهای تابستانی و سفرهای معنوی ایام محرم و صفر هم‌وطنان به سوی عتبات عالیات تا بزرگ‌ترین اجتماع سیاسی- عبادی زائران اربعین شهادت حضرت ابی‌عبداله (ع) در کربلای معلی، اهمیت تأمین و توزیع سوخت این سفرها را دوچندان کرده است.

وی گفت: جهادگران سوخت‌رسان همدانی این مهم را توفیقی اجباری و دل‌پسندانه دانسته و به عشق خدمت به مسافران کربلای معلی و دیگر مسافرانی که به پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین قدم می‌گذارند، شبانه‌روزی و جهادی پای کار ایستاده‌اند.

روستایی اظهار کرد: تأمین و ارسال محمولات نفتی از دو مبدأ انبار نفت تدارکاتی ایثارگران همدان و نوشیجان ملایر به استان‌های ارومیه، زنجان، کردستان، کرمانشاه، اردبیل و شهرهای میاندوآب و خوی نیز در دستور کار این روزهای منطقه همدان است.

وی افزود: تأمین و توزیع مطلوب و بی‌وقفه سوخت بخش‌های مختلف مصرف در طول سال به‌خصوص در مقاطع زمانی حساس کنونی که رویدادهای فصلی و مناسبتی را در شرایطی خاص رقم زده است، اهمیت جایگاه سوخت‌رسانان را بیش‌ازپیش مبرهن می‌کند.

این مقام مسئول ادامه داد: به‌منظور تقویت روحیه جهادی و توجه به ابعاد معنوی تلاش سوخت‌رسانان در ایام محرم، ایستگاه صلواتی توزیع شربت در طول دهه اول محرم در انبارهای نفت برپا شده است تا کارکنان سکوهای عملیات بارگیری و رانندگان حمل‌ونقل با تلاشی مضاعف در تحقق رسالت شرکت همت گمارند.

وی ثبت رکورد خروج 600 نفتکش بارگیری‌شده از انبارهای نفت منطقه طی 24 ساعت در طول دهه نخست مردادماه امسال را کم‌سابقه خواند و اطمینان داد: کارکنان پُرتلاش واحدهای تأسیسات و عملیات انبارهای نفت، رؤسای ادارات شهرستان‌ها، مهندسی فرآورده‌ها، HSE، خدمات اداری و پشتیبانی و سامانه هوشمند سوخت منطقه 24 ساعته فرآیند ذخیره‌سازی، کنترل کیفیت و ارسال فرآورده را رصد و پیگیری می‌کنند.

روستایی خاطرنشان کرد: کارت آزاد بنزین در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت استان موجود است و هم‌وطنان با اطمینان خاطر، اما با مدیریت بهینه و عنایت کافی به صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی و سرمایه‌های ملی، به جایگاه‌های تک و دومنظوره مراجعه و سوخت مورد نیاز خودروی خود را دریافت کنند.

شناسه خبر 58620