شناسه خبر:58624
1401/5/19 09:55:21
فرماندار شهرستان رزن مطرح کرد:

افزایش چندبرابری تب مالت در رزن

فرماندار رزن از دامپزشکی گلایه کرد و گفت: در دو سال گذشته، 6 نفر در این شهرستان به تب مالت مبتلا شده و این میزان چندبرابر افزایش داشته، چه کسی مسئول مبارزه و آموزش در رابطه با تب مالت است؟

علی‌اصغر غفاری‌آثار یکی از برنامه‌های مهم شهرستان رزن را ایجاد مجتمع فرهنگی در شهر رزن عنوان کرد و گفت: در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان رزن بالغ‌بر 20 میلیارد تومان اعتبار در حوزه فرهنگ و کتاب‌خوانی تخصیص داده شد.

وی افزود: علاوه‌بر این اعتبار، ایجاد مجتمع فرهنگی با مشارکت شهرداری و ساخت اِلمان در ورودی شهر در راستای معرفی رزن نیز در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصویب شد.

فرماندار شهرستان رزن یادآور شد: ایجاد و راه‌اندازی بیمارستان 32 تختخوابی دمق را به‌جد پیگیر هستیم و درتلاشیم تا با جذب 10 میلیارد تومان اعتبار، عملیات اجرایی آن را با مجوز وزارت بهداشت آغاز کنیم.

غفاری‌آثار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات حوزه دامپزشکی شهرستان رزن با رسانه‌های این شهرستان سه سؤال را به‌عنوان مطالبه مردم بیان کرد و از آنان خواست تا موارد عنوان‌شده را پیگیری کنند.

وی در این زمینه تشریح کرد: چه کسی و چرا در هشت سال گذشته اجازه ایجاد مرغداری در شهرستان رزن را نداد، درحالی که در شهرستان‌های درگزین و کبودراهنگ شاهد ایجاد مرغداری بودیم؟ چرا به‌جای آنکه نواقص کشتارگاه رزن را حل کنند، اجازه دادند که تعطیل شود؟ در دو سال گذشته، 6 نفر در شهرستان رزن به تب مالت مبتلا شده و این میزان چندین‌برابر افزایش داشته، چه کسی مسئول مبارزه و آموزش در رابطه با تب مالت است؟

 

 

شناسه خبر 58624