شناسه خبر:58717
1401/5/22 10:23:58

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: به‌منظور رفاه حال مردم و تسریع در تزریق کرونا یک مرکز سیار کرونا در نهاوند راه‌اندازی شده است.

علی‌احسان خویشوند روز پنجشنبه اظهار کرد: تاکنون تیم سیار کرونا در سطح شهرستان در اماکنی مانند کمپ ترک اعتیاد ماده 16 و برای افرادی که قادر به حضور در مراکز تجمیعی نبودند، خدمات لازم را ارائه داده است.

وی افزود: کارکنان بهداشتی با حضور در منزل افراد بیمار و ناتوان، کار نمونه‌گیری، معاینه و سنجش میزان اکسیژن خون را برای فرد بیمار و اعضای خانواده انجام می‌دهند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: با توجه به ضرورت تزریق دوز یادآور کرونا برای کنترل بیماری، تیم سیار کرونا در محل نماز جمعه مستقر شد و اقدام به تزریق واکسن کرد.

وی درخصوص تزریق دوز یادآور واکسن کرونا در نهاوند ابراز کرد: از ابتدای شیوع مرحله جدید ویروس کرونا، تزریق دوز یادآور در سطح شهرستان انجام می‌شود و روزانه بین 100 تا 150 نفر با مراجعه به دو مرکز موجود، اقدام به تزریق واکسن می‌کنند.

خویشوند در پایان ضمن دعوت از مردم برای تزریق دوز یادآور، از آنان خواست پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا این اوج شیوع بیماری نیز همانند دوره‌های قبل کنترل شود.

 

 

شناسه خبر 58717