شناسه خبر:58776
1401/5/23 11:35:37
در روز تعطیل و در راستای تکریم ارباب رجوع صورت گرفت؛

ملاقات عمومی شهردار همدان با شهروندان همدانی منطقه یک

 
در روز تعطیل و در راستای تکریم ارباب رجوع، ملاقات عمومی شهردار همدان با شهروندان همدانی منطقه یک صورت گرفت.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، برنامه ملاقات عمومی سیدمسعود حسینی با شهروندان منطقه یک در راستای بررسی و حل مشکلات مراجعان در صبح روز جمعه گذشته برگزار شد.

در این ملاقات عمومی که با حضور شهردار همدان و برخی از مدیران شهری برگزار شد، موضوعات و مشکلات 20 نفر از مراجعه‌کنندگان در حوزه‌های مختلف املاک، معماری و شهرسازی، سد معبر، ساخت‌وسازهای ‌شهری و غیره مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت و شهردار همدان ضمن بررسی موارد لازم، دستورات مقتضی را جهت حل این مسائل صادر کرد.

در این ملاقات عمومی که بیش از سه ساعت طول کشید، شهردار همدان مشارکت شهروندان در پیشبرد اهداف و اداره بهتر شهر را فرصت بسیار ارزنده‌ای دانست و اظهار کرد: با حضور مردم مشکلات و درخواست‌های قانونی به‌درستی نیازسنجی و احصا می‌شود که در راستای برنامه‌ریزی و اجرای بهتر پروژه‌های شهری می‌توان از آن‌ها بهره گرفت.

در ادامه مهرداد خورشیدوند، سرپرست شهرداری منطقه یک همدان عنوان کرد: برنامه‌های ملاقات عمومی فرصت بسیار مناسبی است تا شهروندان مسائل خود را بدون هیچ واسطه‌ای با شهردار و مدیران در میان بگذارند و مدیران شهری نیز می‌توانند از این ملاقات‌ها در اجرای پروژه‌های شهری بهره بگیرند.

 

 

شناسه خبر 58776