شناسه خبر:58897
1401/5/26 09:01:58

سپهرغرب، گروه خبر: معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: امسال برنامه داریم هزار کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار تبدیل شود که تاکنون 250 کیلومتر از آن انجام شده است.

کریم احمدی معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: وظیفه شرکت برق تأمین برق مطمئن برای مشترکان در سطح استان است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش بی‌رویه گرما در این فصل مصرف برق افزایش پیدا کرده، به ازای افزایش هر درجه دما 30 مگاوات مصرف برق بالا می‌رود، بنابراین می‌طلبد همشهریان مدیریت مصرف در راستای صرفه‌جویی بهینه داشته باشند تا خاموشی اعمال نشود.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه اضافه کرد: مصرف برق وقتی پایین باشد تصاعدی جریمه نمی‌شوند و مشترکان هزینه حداقل برق را پرداخت می‌کنند.

وی با اشاره به مشکل سرقت‌های سیم برق، گفت: با تدابیر اندیشیده شده خوشبختانه امسال آمار سرقت‌ها پایین آمده، ولی همچنان وجود دارد اگر مردم سریع اطلاع‌رسانی کنند در اسرع وقت همکاران مراجعه می‌کنند.

احمدی یادآور شد: امسال برنامه داریم هزار کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار تبدیل شود که تاکنون 250 کیلومتر از آن انجام شده و با توجه به بودجه و پیمانکاران توانا در صدد هستیم تا پایان سال این امر محقق شود که با این روش سرقت‌ها از بین می‌رود.

 

شناسه خبر 58897