شناسه خبر:58942
1401/5/27 09:19:31

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه بر لزوم چاره‌اندیشی و برخورد جدی در موضوع قاچاق سوخت توسط کامیون‌ها تأکید کرد.

محمد پورهاشمی در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، نسبت به لزوم چاره‌اندیشی و برخورد جدی در موضوع قاچاق سوخت توسط کامیون‌ها تأکید کرد.

وی همچنین درخصوص قاچاق دام لزوم دقت نظر بیشتر مسئولین شهرستان‌های مرزی را خواستار شد و افزود: دستگاه‌های کاشف درخصوص مبارزه با قاچاق احشام و دام دقت نظر لازم را داشته باشند که مردم متضرر نشوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه قاچاق آرد را نیز از معضلات بزرگ کشور و استان دانست و گفت: باید با خاطیان در این عرصه برخورد قضائی جدی در همه سطوح انجام شود.

گفتنی است، سعید قاسمی دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه در ابتدای این نشست درخصوص اصلاحات انجام‌شده در قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز توضیحاتی را ارائه کرد.

دستور کار پایانی این نشست، قرائت حکم رئیس حوزه هنری کرمانشاه به‌عنوان «رئیس جدید کارگروه فرهنگی و تبلیغات کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه» به امضای استاندار کرمانشاه بود.

شناسه خبر 58942