شناسه خبر:59170
1401/6/2 09:00:21

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: شرکت آب و فاضلاب 475 مترمکعب آب پایدار برای مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و ساختمان‌های مجاور در منطقه بانگنجاب تأمین کرده و روزانه این دبی رصد و 300 مترمکعب آن در اختیار بیمارستان رازی قرار خواهد گرفت.

سعید هژبری روز سه‌شنبه در نشست پیگیری تأمین آب بیمارستان رازی اظهار کرد: برای مصارف متعدد بیمارستان رازی 300 مترمکعب آب در روز مورد نیاز است تا راه‌اندازی شود که این میزان آب مورد نیاز تأمین شده است تا این بیمارستان به‌زودی راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه این میزان از طریق شبکه شهری باید تأمین شود، افزود: با این وجود بیمارستان رازی شهر ایلام قابل راه‌اندازی است.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: در فاز نخست بیمارستان رازی بخش‌های داخلی مردان، داخلی زنان، آی‌سی‌یو و اورژانس راه‌اندازی شده است و به تدریج سایر بخش‌ها نیز افزوده خواهد شد.

هژبری همچنین خواستار اقدامات لازم توسط دستگاه‌های اجرایی و مردم برای صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب شد و گفت: با توجه به کمبود بارش‌ها در سال گذشته و وجود تنش آبی در سطح استان، آبیاری فضاهای سبز باید از منابع آبی غیر شرب تأمین شود.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی نیز اعلام کرد: فاز نخست بیمارستان رازی شهر ایلام در صورت تأمین آب در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری خواهد رسید.

شناسه خبر 59170