شناسه خبر:59231
1401/6/3 09:21:36

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار گیلانغرب از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 50 پروژه و طرح طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: برای ایجاد این طرح‌ها 29 میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات اختصاص یافته است.

«وحید محمدی» روز چهارشنبه در نخستین روز هفته دولت در دیدار مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی گیلانغرب با امام‌جمعه با بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های خدمات عمران شهری و روستایی، آسفالت راه، کشاورزی، گازرسانی، آب‌رسانی روستایی، طرح‌های دهیاری‌ها و آغاز عملیات اجرایی فاز سوم مسکن ملی 20 واحدی در شهر گیلانغرب و همچنین فاز دوم احداث بوستان دایک سراب و بهسازی معابر کنارگذر جنوبی شهر گیلانغرب است.

وی گفت: در یک سال گذشته بیش از 360 میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های مختلف برای توسعه و عمران شهرستان گیلانغرب هزینه شده و یا اختصاص یافته است.

امام‌جمعه گیلانغرب نیز ابراز کرد: اقدام دولت در جراحی اقتصادی با اثرگذاری بر معیشت مردم باعث برگشت ثبات به بازار و همین‌طور جلوگیری از افزایش نرخ ارز و دلار شده که با تلاش دولت انقلابی و امسال هم شعار جهش ملی، بدون برجام به‌خوبی محقق شد.

حجت‌الاسلام «مجتبی فاطمی‌نسب» افزود: خدمت‌گزاری در راستای اهداف انقلاب و نظام اسلامی یک توفیق است و ما می‌توانیم با انجام درست وظیفه‌ای که به ما محول شده، آن را به انجام رسانیم؛ چون هیچ مشکلی نیست که قابل پیگیری نباشد.

وی به مدیران توصیه کرد با برنامه‌ریزی و تلاش و همت مضاعف، نسبت به اولویت‌بندی مسائل و مشکلات و حل آن‌ها اقدام کنند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار نفر جمعیت دارد.

شناسه خبر 59231