شناسه خبر:59306
1401/6/6 09:08:45

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان موفق جشنواره نوجوان خوارزمی با داشتن ایده‌های نو، سهم مهمی در پیشرفت آینده کشور خواهند داشت و با تفکر خلاق خود، تغییرات مثبتی ایجاد خواهند کرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان همدان، محمود نقوی در جلسه توجیهی دانش‌آموزان اعزامی به مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی اظهار کرد: این جشنواره پایدارترین و ارزشمندترین اقدام پژوهشی نوجوانان است.

نقوی با بیان اینکه برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی می‌تواند در عملیاتی شدن سند تحول بنیادین بسیار تأثیرگذار باشد، افزود: دانش‌آموزان موفق این جشنواره با داشتن ایده‌های نو، سهم مهمی در پیشرفت آینده کشور خواهند داشت و با تفکر خلاق خود، تغییرات مثبتی ایجاد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی تلفیقی از علم و عمل دانش‌آموزان را دربرمی‌گیرد، ادامه داد: با توجه به اینکه خلاقیت فاکتور بسیار مهمی در کسب موفقیت محسوب می‌شود، دانش‌آموزان خلاق با داشتن ایده‌های نو و جذاب می‌توانند در این جشنواره موفق‌تر ظاهر شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان ضمن آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان اعزامی به مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی، با بیان اینکه یادگیری‌ها در بسیاری از دروس خیلی پایدار نیست، تصریح کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی، علم را ماندنی و اثربخش می‌کند و از این حیث برای پیشرفت بیش‌ازپیش ایران اسلامی، بسیار باارزش و قابل اهمیت است.

شناسه خبر 59306