شناسه خبر:59320
1401/6/6 09:28:55

سپهرغرب، گروه خبر: معاون اول رئیس جمهور گفت: در مهران زیرساخت‌ها و تدارکات خوبی برای اربعین دیده شده و در زمینه‌های آب، برق، تسهیلات و خدمات به رانندگان اقدامات خوبی انجام گرفته است.

روز گذشته مخبر معاون اول رئیس جمهور ضمن حضور در مرز مهران گفت: اربعین یک حرکت مردمی است و دولت و تشکیلات حکومتی باید تسهیلگر باشند و تمام توان را به کار ببرند تا مردم زیارتی ایمن آسان داشته باشند.

وی با بیان اینکه در مهران زیرساخت‌ها و تدارکات خوبی برای اربعین دیده شده است افزود: مردم بایستی تردد خود را از گذرگاه‌ها مدیریت کنند؛ از مردم درخواست داریم که از مرزهای خسروی و کمرچین در غرب هم استفاده کنند چرا که در آن مرزها هم تدارکاتی برای تردد زائران در نظر گرفته‌ایم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: مرز مهران سابقه طولانی تری دارد و امکانات وسیع‌تری نیز تهیه شده است؛ در زمینه‌های آب، برق، تسهیلات و خدمات به رانندگان اقدامات خوبی انجام گرفته است.

وی ادامه داد: برای انجام زیارت دولت و تشکیلات دولتی موظفند تمام توان و تجهیزات را بکار ببرند تا کمی و کاستی‌ها هر چه سریع تر حل و فصل شوند.

مخبر درباره نیازمندی راه مهران به تزریق اعتبار گفت: اعتبار نسبتا خوبی توسط تلاش استاندار تخصیص داده شده و مابقی هم حل می‌شود.

شناسه خبر 59320