شناسه خبر:59323
1401/6/6 09:32:13
رئیس سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری سنندج خبر داد:

خدمات‌رسانی 120 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در طرح سرویس مدارس سنندج

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: 120 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس و 20 آژانس تاکسی تلفنی در طرح سرویس مدارس ارائه خدمت می‌کنند.

حمید خضری اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن به فصل پاییز و بازگشایی مدارس سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در راستای رفاه حال دانش‌آموزان تمهیدات لازم را برای ساماندهی سرویس‌های مدارس صورت داده است.

به گفته وی، از ابتدای مردادماه جلسات متعددی با شرکت‌های مینی‌بوس‌رانی سطح شهر برای ثبت نام جهت سرویس‌دهی مدارس انجام شده است.

رئیس سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری سنندج با بیان اینکه 6 شرکت مینی‌بوسرانی در سنندج در زمینه سرویس‌دهی به مدارس فعالیت خواهند کرد، اذعان کرد: 15 دستگاه اتوبوس نیز به همین حوزه اختصاص داده خواهد شد.

خضری افزود: در مجموع 120 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس و 20 آژانس تاکسی تلفنی در طرح سرویس مدارس در سنندج ارائه خدمت می‌کنند.

به گفته وی، داشتن معاینه فنی و بیمه مینی‌بوس‌های که در سرویس‌دهی مدارس فعالیت می‌کنند، ضروری است.

وی افزود: مینی‌بوس‌های که در طرح سرویس مدارس در فصل جدید تحصیلی شرکت می‌کنند باید دارای دفترچه تردد دورن‌شهری باشند.

رئیس سازمان حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری سنندج چند توصیه هم به شهروندان داشت و گفت: شهروندان در استفاده از سرویس مدارس از شرکت‌های معتبر و طرف قرارداد با سازمان حمل‌ و‌نقل بار و مسافر شهرداری استفاده نمایند.

خضری در پایان اضافه کرد: با هدف نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد سرویس‌های مدارس کمیته نظارت متشکل از واحد بازرسی این سازمان و راهنمایی و رانندگی تشکیل شده و به‌صورت هفتگی از سرویس مدارس سرکشی و قراردادها بررسی می‌شود.

شناسه خبر 59323