شناسه خبر:59439
1401/6/9 08:49:20

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان گفت: عملیات اجرایی خط انتقال گذرگاه (بای پس) طرح آب‌رسانی به همدان با هدف انتقال آب به تصفیه‌خانه شهیدبهشتی درحال اجرا بوده و تاکنون لوله‌گذاری آن 60 درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان همدان، محمد ضروری با اشاره به اینکه خط گذرگاه فرعی (بای پس) طرح آب‌رسانی همدان به‌سرعت درحال اجرا است، افزود: عملیات اجرایی این طرح به طول 16 کیلومتر از 10 روز پیش آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود تا چند روز آینده عملیات لوله‌گذاری آن به پایان برسد.

وی با بیان اینکه عملیات لوله‌گذاری این طرح در محدوده شهر جورقان درحال اجرا است، اظهار کرد: تاکنون 15 کیلومتر معادل 94 درصد از این خط حفاری شده است.

ضروری ادامه داد: تا به امروز (دوشنبه هفتم شهریورماه) 9.5 کیلومتر از این خط لوله‌گذاری و 13.5 کیلومتر لوله تأمین و وارد کارگاه شده است.

وی تصریح کرد: درحال حاضر نیروهای کاری در 6 جبهه به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت هستند و تلاش می‌کنیم تا براساس وعده‌ای که به مردم عزیز همدان داده شده، آب را در زمان تعیین‌شده به ایستگاه پمپاژ سد آبشینه برسانیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان گفت: اجرای پایپ جکینگ (لوله‌رانی) از زیر جاده همدان- تهران مهم‌ترین قسمت اجرای این طرح بود که این عملیات روز گذشته به طول 87 متر با موفقیت به پایان رسید.

شناسه خبر 59439