شناسه خبر:59441
1401/6/9 08:52:07

سپهرغرب، گروه خبر: مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با حضور در گلزار شهدای شهرستان اسدآباد، به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد.

«سعید محمد» صبح روز سه‌شنبه هم‌زمان با هفتمین روز از هفته دولت و به همراه علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، به‌منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه‌ عمرانی و اقتصادی به شهرستان اسدآباد سفر کرد.

استاندار همدان و مشاور رئیس‌جمهور در بدو ورود به این شهرستان از سوی امام‌جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان مورد استقبال رسمی قرار گرفتند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و استاندار همدان در ادامه با حضور در یادمان شهدای گمنام شهر اسدآباد، به مقام شامخ شهدای والامقام این شهر ادای احترام کردند.

این سفر با هدف افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف عمرانی در گرامیداشت هفته دولت و همچنین تبیین و معرفی دستاوردها و خدمات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم انجام شده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد از افتتاح و کلنگ‌زنی 93 طرح با اعتبار 199 میلیارد تومان هم‌زمان با گرامیداشت ایام هفته دولت در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

«حسین‌علی شرکائی» افزود: از این تعداد، 83 طرح با اعتبار 102 میلیارد و 846 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی 9 طرح آغاز خواهد شد.

شهرستان اسدآباد از توابع استان همدان با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

استاندار همدان از آغاز برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت تاکنون علاوه‌بر شرکت در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و خدماتی شهرستان همدان، به شهرستان‌های ملایر، نهاوند و بهار نیز سفر کرده است.

هم‌زمان با هفته دولت 750 طرح به ارزش دو هزار و 63 میلیارد تومان در استان بهره‌برداری و عملیات اجرایی 120 طرح عمرانی با اعتبار 6 هزار میلیارد تومان آغاز شد.

شناسه خبر 59441