شناسه خبر:59599
1401/6/13 09:38:15
حداد عادل در گردهمایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان:

همدان همواره برای انقلاب اسلامی آورده داشته است

سپهرغرب، گروه خبر : رئیس ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور گفت: استان همدان همواره برای انقلاب اسلامی آورد داشته و هزینه‌ای را به کشور تحمیل نکرده؛ یار شاطر بوده و نه بار خاطر و این امتیاز بزرگی برای همدانی‌ها است.

غلامعلی حدادعادل روز پنجشنبه گذشته در گردهمایی شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان پس از بیان ویژگی‌های مختلف همدان و سابقه طولانی خود در آشنایی با استان اظهار کرد: انقلابیون همدانی در کوران انقلاب جریان‌سازی‌ بود.

وی در ادامه با بزرگداشت یاد و خاطره علما، دانشمندان و مجاهدان این خطه عالم‌خیز ابراز کرد: استان همدان در مراحل مختلف در چنددهه گذشته آورده‌های زیادی برای کشور داشته و این درحالی است که مردم خوب شهرهای استان هزینه‌ای را به انقلاب و ایران اسلامی تحمیل نکرده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر ضرورت وحدت و تلاش در این جهت، خواستار میدان دادن به جوانان برای تجربه فعالیت‌های اجتماعی و تشکیلاتی شد و به اعضای این شورا توصیه کرد که فعالیت‌های چند دوره قبل را مورد نقد و بررسی قرار دهند.

حدادعادل افزود: دولت سیزدهم برای رسیدن به اهداف و اجرای برنامه‌هایش به همراهی ما نیاز داشته و در دوره‌ای قرار داریم که بیش از گذشته باید پاسخگوی مطالبات ولی‌نعمت‌های خود یعنی مردم باشیم.

در این جلسه نورالدین قدیمی، نائب رئیس این شورا نیز ضمن تشریح سامانه تشکیلاتی و انسجام‌بخشی اعضا، همدان گفت: جزء پنج استان برتر در عرصه عضوگیری و انسجام‌بخشی برشمرد.

وی ضمن یادآوری چند عقب‌ماندگی به‌دلیل شرایط کرونایی دو سال گذشته، تأکید کرد: همه ما با وجود تفاوت‌نظرها باید با وحدت، یکدلی و انسجام در پاسداری از خون شهیدانی چون سردار حاج‌محمدمیرزا سلگی، تلاش کنیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان نیز در ادامه جلسه ضمن بر شمردن برجستگی‌های همدان در قبل و بعد از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رشادت‌های گروه ابوذر نهاوند، قیام مردم کبودراهنگ، واقعه 30 مهرماه همدان، جانفشانی‌های شهدا به‌خصوص در عملیات مرصاد و مبارزه با فتنه‌های 78 و 88 از جمله تابلوهای درخشان نثار و ایثار مردم استان همدان در راه اسلام هستند.

محمد نباتی ضمن اشاره به فعالیت‌های شورا در انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری اخیر، آمادگی اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان را برای هرگونه تلاش و ایثار در مسیر پُربرکت مکتب رهایی‌بخش حسینی (ع )اعلام کرد و خطاب به حاضران، گفت: ما در راه تحقق اهداف شهدا به‌ویژه بیش از هشت هزار شهید استان، از هیچ‌گونه فعالیت سازنده‌ای دریغ نخواهیم کرد.

شناسه خبر 59599