شناسه خبر:59719
1401/6/15 09:28:55

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به خدمات قرض الحسنه ای کمیته امداد به نیازمندان گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از هشت هزار نفر از نیازمندان و مددجویان استان از تسهیلات قرض الحسنه این نهاد برخوردار شده اند.

رضا طاهری روز دوشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمات قرض‌الحسنه یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های مهم این نهاد بوده و هم اکنون در زمینه‌های گوناگون از جمله ایجاد اشتغال، تامین مسکن، خرید لوازم ضروری، خدمات درمانی و سایر نیازهای مردم، تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت می‌شود.

وی با عنوان اینکه در یک سال و نیم گذشته بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به این تعداد نیازمند متقاضی پرداخت شده است، افزود: از این میزان 320 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به بیش از یک هزار نفر، 600 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی و حمایتی به بیش از 6 هزار نفر و 10 میلیارد ریال نیز تسهیلات مسکن به حدود هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تاکید کرد: از مجموع یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به نیازمندان ایلام در این مدت 700 میلیارد ریال از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد و حدود 300 میلیارد ریال نیز از طریق هم افزایی با بانکهای قرض الحسنه مهر و رسالت پرداخت شده است.

طاهری با دعوت از مردم نیکوکار استان ایلام برای سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای مشارکت در پرداخت قرض‌الحسنه به نیازمندان استان گفت: هم اکنون 61 هزار نفر از مردم استان در این صندوق دارای حساب و سپرده هستند.

شناسه خبر 59719