شناسه خبر:59891
1401/6/19 09:32:58

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار سرپل ذهاب گفت: 20 مدرسه و مسجد در سطح شهرستان با ظرفیت بیش از هفت هزار نفر آماده و تجهیز شده و تاکنون چهار هزار زائر اربعین اسکان داده شده است.

صدراله بابلی در جمع خبرنگاران در توضیح اقدامات صورت‌گرفته در شهرستان برای میزبانی از زوار اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار کرد: به دستور استاندار، ستاد اربعین را در شهرستان با 11 کمیته تشکیل داده و حدود 10 جلسه برگزار کردیم.

وی ادامه داد: مردم این شهرستان در زلزله نگاه مهربان و محبت‌آمیز ملت ایران را دیدند و همواره پاسخگوی نگاه ملت ایران هستند.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: 20 مدرسه و مسجد در سطح شهرستان با ظرفیت بیش از هفت هزار نفر آماده و تجهیز شده و تاکنون چهار هزار نفر را نیز اسکان داده‌ایم.

وی ابراز کرد: پنج تیم فوریت‌های پزشکی با آمبولانس و تجهیزات کامل از ورودی تا خروجی شهر سرپل‌ ذهاب مستقر شده و همچنین پنج تیم گشت پلیس راه هم درحال خدمات‌رسانی به زوار هستند.

بابلی از برپایی 6 موکب در سطح شهرستان از ورودی تا خروجی خبر داد و گفت: یکی از این موکب‌ها به‌نام تیپ 71 پادگان ابوذر در مرز خسروی مستقر است.

وی اذعان کرد: مجموعه حرم احمد بن اسحاق نیز یک ظرفیت خوب برای شهرستان محسوب می‌شود که در اختیار زوار قرار دارد و پادگان ابوذر هم آماده و مهیای اسکان زوار است.

 

شناسه خبر 59891