شناسه خبر:59922
1401/6/20 09:03:55

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از ارسال بیش از چهار میلیون لیتر بنزین به استان‌های هم‌جوار خبر داد.

امین روستایی افزود: از ابتدای هفته جاری با ارسال بیش از چهار میلیون لیتر بنزین علاوه‌بر شهر‌های استان کردستان، شهر‌های سنقر و کنگاور در استان کرمانشاه، شهرستان چرداول و استان ایلام (مرز ایران و عراق) نیز در پوشش گسترده سوخت‌رسانی منطقه همدان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: همدان با توسعه سوخت‌رسانی مستمر و به‌هنگام، خود را در افتخار بزرگ‌ترین تجمع سیاسی- عبادی شیعیان در اربعین حسینی سهیم می‌داند.

این مقام مسئول تأکید کرد: این منطقه به‌علت قرار گرفتن در مسیر بزرگراه کربلا تأمین‌کننده عمده سوخت مورد نیاز وسایل نقلیه عبوری انتقال زائران حسینی از جای‌جای میهن اسلامی به عتبات عالیات و بالعکس است.

روستایی با اشاره به افزایش محسوس مصرف سوخت در ایام منتهی به اربعین، افزود: این منطقه با تخصیص 15 باب جایگاه در مسیر‌های رفت‌وبرگشت برای عرضه نفت‌گاز آزاد و سه جایگاه ویژه کاروان‌های معین اربعین، توانسته است سهمی اندک اما نقشی سترگ و سرشار از معنویت و غرور را در تدارک سوخت مورد نیاز شیفتگان امام حسین (ع) ایفا کند.

شناسه خبر 59922