شناسه خبر:60041
1401/6/22 09:25:35

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان نهاوند گفت: طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان نهاوند باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

ضرغام احمدوند دوشنبه در جلسه‌ شورای آموزش‌وپرورش نهاوند که در اداره آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار شد، ابراز کرد: بعد از دو سال دوری دانش‌آموزان از کلاس و مدرسه، همه دستگاه‌ها موظف هستند کمال همکاری را با آموزش‌وپرورش شهرستان به‌عمل آورند تا خاطره مهرماه امسال برای دانش‌آموزان به‌یادماندنی شود.

وی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع)، با اشاره به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و آغاز بهار تعلیم و تربیت، اظهار کرد: در دو سال اخیر متأسفانه شیوع کرونا موجب تعطیلی نسبی کلاس‌های حضوری و وارد شدن لطماتی به فرآیند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان شد که لازم است با حضوری شدن مدارس، برنامه‌ریزی لازم برای رفع این آسیب‌ها انجام شود.

فرماندار نهاوند ضمن قدردانی از مجموعه آموزش‌وپرورش که در قالب پروژه مهر تمهیدات لازم را برای شروع سال تحصیلی فراهم آورده‌اند، افزود: همه دستگاه‌ها و نهادها امسال باید بسیج شوند تا خاطره‌ای به‌یادماندنی برای دانش‌آموزان رقم بخورد و سال تحصیلی را با شور و شوق فراوان آغاز کنند.

احمدوند در ادامه بر لزوم تعیین تکلیف سریع طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان شهرستان تأکید کرد و گفت: فرهنگیان از اقشار نجیب و فرهیخته جامعه هستند، بنابراین لازم است در اسرع وقت اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان با همکاری آموزش‌وپرورش نسبت به تعیین زمین مناسب و در شأن فرهنگیان عزیز برای اجرای طرح اقدام کنند.

وی در ادامه غیبت نماینده اداره کل نوسازی مدارس استان در جلسه شورای آموزش‌وپرورش را توجیه‌پذیر ندانست و گفت: اداره نوسازی مدارس استان پای ثابت جلسات شورای آموزش‌وپرورش است و با توجه به فرا رسیدن ایام بازگشایی مدارس، حضور نماینده این اداره کل در جلسه و ارائه گزارش از وضعیت پیشرفت پروژه‌ها، ضروری بود.

احمدوند ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی و پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، قرار بود تعدادی از پروژه‌های درحال احداث آموزش‌وپرورش برای اول مهرماه وارد چرخه شوند که در این رابطه متأسفانه انتظارات ما از اداره کل نوسازی استان برآورده نشده است.

وی در پایان ضمن قدردانی از مجموعه مدیریت آموزش‌وپرورش نهاوند، کسب موفقیت‌های ارزشمند در حوزه‌های مختلف آموزشی و پرورشی را مایه مباهات دانست.

شناسه خبر 60041