شناسه خبر:60057
1401/6/22 09:49:43

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر فرودگاه اراک با اعلام اینکه نخستین پرواز اربعین از فرودگاه اراک با ظرفیت 150 نفر به نجف انجام شد، گفت: پیگیر برقراری پروازهای مجدد نیز هستیم.

رحیم حسین‌نسب ابراز کرد: شب یکشنبه نخستین پرواز اربعین از فرودگاه اراک به نجف انجام شد، این پرواز که از طریق هواپیمایی با ظرفیت 150 نفر انجام گرفت، به‌صورت رفت‌وبرگشت خواهد بود.

به گفته مدیر فرودگاه اراک به محض اطلاع‌رسانی این پرواز، ظرف مدت کمتر از سه ساعت تکمیل شد که با این استقبال خوب هم‌استانی‌ها، پیگیری‌ها برای انجام پرواز دوم نیز ادامه دارد.

مدیر فرودگاه اراک همچنین درخصوص قیمت این پرواز هم گفت: نرخ بلیت رفت‌وبرگشت این پرواز 6 میلیون تومان، یعنی برای هر مسیر سه میلیون تومان است.

وی به زائران نیز توصیه کرد تا در هنگام برگشت به هیچ عنوان گوشی تلفن همراه وارد کشور نکنند، چراکه سفر خارجی است و گوشی ریجستر نخواهد شد.

مدیر فرودگاه اراک تصریح کرد: در سابقه پروازی فرودگاه مخصوصاً پروازهای اخیر مشهد، عسلویه و عتبات هیچ‌گونه مشکلی ازلحاظ کمبود مسافر وجود ندارد و استقبال و رضایت مردم باعث شده پیگیر برقراری پروازهای مجدد نیز باشیم.

حسین‌نسب عنوان کرد: در فرودگاه اراک و پروازهایی که ذکر شد، مشکل کمبود مسافر نداریم و درحال حاضر تنها مسئله شرکت‌های هواپیمایی هستند که برای برقراری پروازها گاهی با مشکلاتی در ناوگان خود ازجمله کمبود هواپیما و خرابی‌ها مواجه هستند.

شناسه خبر 60057