شناسه خبر:60138
1401/6/24 08:51:11
نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

آموزش‌های مهارتی مؤثر بر تولید و توسعه اقتصادی

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی آموزش‌های مهارتی را مؤثر بر تولید و توسعه اقتصادی دانست.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به همراه توسلی، نماینده مردم شهرهای بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی از کارگاه‌های آموزشی- تولیدی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بهار بازدید کردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان در این بازدید با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی یکی از عوامل محرک موتور اشتغال در کشور است، گفت: یکی از راه‌های برون‌رفت از معضل بیکاری در جامعه، ترویج مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در بین جوانان است.

وی کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و قرار گرفتن در محیط واقعی کار را یکی از عوامل اصلی ورود به صحنه اشتغال و کارآفرینی دانست و افزود: یکی از حلقه‌های اتصال به بازار کسب‌وکار، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز یکی از عوامل تأثیرگذار در تولید و اقتصاد را آموزش‌های مهارتی عنوان کرد.

فتح‌الله توسلی بیان کرد: از مزیت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برگزاری دوره‌های مهارتی با توجه به نیاز روز و بازار کار دنیا است.

شناسه خبر 60138