شناسه خبر:60165
1401/6/24 09:43:09
مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان:

کالاهای پُرمصرف کشاورزی در بازار کرمانشاه فراوان است

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به فراوانی کالاهای پُرمصرف کشاورزی در بازار کرمانشاه، گفت: در آستانه اربعین حسینی هیچ کمبودی در بازار استان نداریم.

منصور کاکایی با اشاره به درحال اجرا بودن طرح ویژه نظارت بر بازار به‌مناسبت اربعین حسینی، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح تنظیم بازار اقلام اساسی و پُرمصرف بخش کشاورزی به‌مناسبت اربعین حسینی بوده و خوشبختانه با اجرای خوب طرح مشکلی در بازار اقلام پُرمصرف کشاورزی استان نداریم.

وی با اشاره به موجودی بالای کالاهای اساسی کشاورزی در استان، افزود: اقلام اساسی شامل برنج، روغن و غیره به‌وفور در انبارها و سردخانه‌های استان موجود است و کمبودی نداریم، هرچند در هفته گذشته اندکی مشکل در توزیع مرغ در بازار استان داشتیم؛ اما با عرضه مرغ منجمد در بازار، به‌سرعت این کمبود جبران شد.

مدیر بازرسی و نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تأکید کرد: درحال حاضر هیچ نوسان قیمتی در بازار اقلام اساسی کشاورزی استان نداریم.

کاکایی اضافه کرد: هم‌اکنون 36 گروه از ورودی استان کرمانشاه در شهرستان کنگاور تا مرز خسروی کار نظارت بر بازار اقلام پُرمصرف بخش کشاورزی استان را برعهده دارند که البته این نظارت‌ها در مرز خسروی در شهرستان قصر شیرین و شهر کرمانشاه بیشتر از سایر نقاط استان است.

وی با تأکید بر برخورد جدی با متخلفین بازار محصولات کشاورزی در استان، گفت: با هر نوع گران‌فروشی برخورد خواهد شد.

 

شناسه خبر 60165