شناسه خبر:60398
1401/6/30 09:47:59

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: امسال حدود 940 میلیارد تومان منابع داریم که از این محل هم به خانواده‌های تحت پوشش هم به خانواده‌های نیازمندی که غیرپوشش هستند، تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می‌شود.

پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه اظهار کرد: مهمترین خدمات ارائه شده این نهاد حمایتی، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و کمک به ایجاد اشتغال برای خانواده‌ها است که در نهایت خدمات کمیته امداد باید به سمت‌و سوی توانمندسازی خانواده‌ها منجر شود.
وی با بیان اینکه امسال منابع خوبی در راستای تسهیلات اشتغالزایی داریم، افزود: امسال حدود 940 میلیارد تومان منابع داریم که از این محل هم به خانواده‌های تحت پوشش هم به خانواده‌های نیازمندی که غیرپوشش هستند، تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در خصوص چگونگی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، افزود: متقاضیان با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا سامانه هوشمند امداد تقاضا را ثبت کرده و پرداخت‌ها با مشاوره با خانواده، شناسایی استعداد، آموزش رایگان و تصویب و نظارت بر طرح‌ها آغاز می‌شود.
وی از پرداخت 3 هزار و 700 مورد تسهیلات تا سقف 100 میلیون تومان خبر داد و افزود: به زودی جشن خودکفایی برای خانواده‌های زیر پوشش گرفته خواهد شد.
ترکمانه با اشاره به راستی‌آزمایی طرح‌های ایجاد شده، گفت: خوشبختانه 92 درصد طرح‌های‌ مصوب، ایجاد شده و هشت درصدی هم انحراف داشتیم که در برخی از آن‌ها به دلایلی مختلف طرح شکست خورده است.
وی در پایان، خاطرنشان کرد: اگر طرح با مشکل برخورد کند با پرداخت تسهیلات تکمیلی یا کمک به بازاریابی برای محصولات تولید شده، تلاش در راستای پایداری شغل ایجاد شده، خواهیم داشت.

شناسه خبر 60398