شناسه خبر:60434
1401/6/31 09:42:51

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: در دولت سیزدهم استفاده از نیروهای بومی و جوان‌سازی در انتصابات استان مورد توجه قرار گرفته است.

مسلم مخفی در آیین معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان فامنین افزود: در 75 مورد از انتصابات در استان همدان بیش از 90 درصد نیروی بومی بودند.
وی خاطرنشان کرد: در بحث رویکردهای مدیریتی تجربه از علم بهتر است و مدیریت جوان‌گرایی این نیست که از ظرفیت مدیران دیگر استفاده نشود.
مدیرکل سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به هفته دفاع مقدس، ابراز امیدواری کرد: با تمسک به فرهنگ غنی دفاع مقدس و حرکت‌های مجاهدانه، بتوانیم فعالیت‌های خوبی برای حل مشکلات و توسعه همه‌جانبه کشور داشته باشیم.
مخفی اظهار کرد: دولت سیزدهم در سال 1400 در شرایطی امور کشور را در دست گرفت که به اذعان منتقدین دولت، شرایط بسیار سختی بود و این مشکلات حاصل سه مسئله کرونا، تحریم‌ها و مدیریت‌های ناکارآمد بود.
وی افزود: دولت معطل مذاکرات نشد و در بحث سیاست خارجی ارتباط با همسایگان را در دستور کار خود قرار داد.
مخفی با بیان اینکه در حوزه مسائل اجتماعی آسیب‌پذیر هستیم که روزبه‌روز نیز بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: این غفلت به آموزش و تعلیم و تربیت برمی‌گردد و مسئولان از کار فرهنگی غافل نشوند و باید ارتباط بین مسئولان و مردم بیشتر شود.
«صمد جلیلوند»، فرماندار شهرستان فامنین نیز با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: این هفته فرصت مناسبی برای انتقال مفهوم ایثار و شهادت به نسل جوان و فرصتی برای تجلیل از ایثارگری‌های شهدای دفاع مقدس است.
در این آیین «یاسر نظام‌الاسلامی» به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فامنین منصوب شد.

شناسه خبر 60434