شناسه خبر:60478
1401/7/2 09:29:56

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان با حضور در دبستان پویندگان دانش‌ آموزش‌وپرورش ناحیه دو همدان، زنگ آغاز سال تحصیلی برای شکوفه‌ها ویژه نوآموزان کلاس‌اولی را به صدا درآورد.

محمود نقوی روز پنجشنبه در این آیین گفت: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید، 33 هزار و 616 هزار نوآموز در دوره اول ابتدایی، تحصیل را در مراکز آموزشی آموزش‌وپرورش استان همدان آغاز کردند.
این مقام مسئول با تبریک آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: شما دانش‌آموزان کلاس‌اولی امیدهای مملکت و شکوفه‌های علم و دانش آینده این کشور هستید و باید در کشورمان افتخارآفرینی کنید.
وی خطاب به دانش‌آموزان، اظهار کرد: شما دانش‌آموزان به جایی آمده‌اید که آینده شما در آن رقم می‌خورد و باید همه تلاش خود را به‌کار گیرید تا آینده‌ای درخشان پیش روی خود و خانواده داشته باشید.
نقوی تصریح کرد: تاکنون حدود 308 هزار دانش‌آموز در سامانه سناد برای تحصیل در سال تحصیلی 1402-1401 در دو هزار و 500 مدرسه استان همدان نام‌نویسی کرده‌اند.
وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود 10 هزار دانش‌آموز جامانده نیز در روزهای آینده فرآیند نام‌نویسی را تکمیل کنند.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان با اشاره به اینکه امسال 11 هزار و 400 کلاس درس برای آموزش دانش‌آموزان آماده شده است، تصریح کرد: زنگ بازگشایی مدارس استان همدان نیز روز (شنبه) به‌صورت هم‌زمان با سراسر کشور نواخته می‌شود.
وی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به نوآموزان، از والدین آنان خواست تا برای برداشتن گام‌های مؤثر در زمینه تعلیم و تربیت فرزندان خود همراه مراکز، مدارس و آموزش‌وپرورش باشند.

شناسه خبر 60478